Geplaatst: 10-01-2009 8:47
[119494]Kachelblower blaast niet hard.
Als we de knop van de snelheid bedienen gaat
de blower wel harder/zachter lopen, echter de lucht
die uit de roosters komt lijkt wel op windstil. De minste
circulatie is de defrosterstand, deze laat bijna geen lucht door.
Interieurfilter is reeds vervangen. Recirculatieklep funtiomeerd goed.
Iemand bekend met dit probleem, of heeft er misschien iemand een tekening?
Mvrgr, Pascal