Blower v40

11 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 T
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-01-2009 8:47

[119494]Kachelblower blaast niet hard.

Als we de knop van de snelheid bedienen gaat

de blower wel harder/zachter lopen, echter de lucht

die uit de roosters komt lijkt wel op windstil. De minste

circulatie is de defrosterstand, deze laat bijna geen lucht door.

Interieurfilter is reeds vervangen. Recirculatieklep funtiomeerd goed.

Iemand bekend met dit probleem, of heeft er misschien iemand een tekening?

Mvrgr, Pascal