Geplaatst: 08-01-2009 22:08
[119415]Een A klasse benzine die bij koude motor niet aanslaat.
Na starten met remreiniger oid. loopt de auto redelijk, maar neemt slecht op, duidelijk een brandstoftekort.
Na ongeveer 5 minuten warm draaien is alles ok.
Klant had de auto uit laten lezen en t zou de luchtmassameter moeten zijn.
Is wel een bekende kwaal bij dit type autos maar aangezien de auto met warme motor gewoon goed rijdt heb ik hier mn twijfels bij.
In eerste instantie de motor temperatuur sensor vervangen maar zonder resultaat.
Dus toch maar de ecu waar de luchtmassameter zit ingebouwd opgestuurd naar actronics, kwam retour met de mededeling: alleen getest, in orde.
Dus wat nu...?