Geplaatst: 14-01-2009 17:20
[119856]hallo
heb een probleem met een passat
die lekt olie uit de intercooler.
het is niet heel veel maar wel genoeg om af en toe een druppel te lekken.
heeft iemand hier ervaringen mee???
ze zijn vaak wel vet bij de aansluiting maar heb nog nooit klachten over lekken gehad.
alvast bedankt
gr roy