lekkage uit intercooler

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 tdi
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-01-2009 17:20

[119856]hallo

heb een probleem met een passat

die lekt olie uit de intercooler.

het is niet heel veel maar wel genoeg om af en toe een druppel te lekken.

heeft iemand hier ervaringen mee???

ze zijn vaak wel vet bij de aansluiting maar heb nog nooit klachten over lekken gehad.

alvast bedankt

gr roy