Geplaatst: 19-03-2008 17:35
[101204]een gierend geluid bij krukas /oliepomp ik heb distributie gedem en hydr spanner bleek stuk gelijk met riem
vernieuwd rollen en waterpomp voelen goed aan rollen 40000dkm geleden vervangen.
motor inwendig gereinigd en ververst olie was erg ingedikt dus had goede moed helaas het geluid is er nog steeds wel dacht ik na toevoeging van reinigingmiddel dat het iets minder was.
motor loopt goed 215000dkm wie heeft dit bal eens aan de hand gehad ?
ps als je luisterd bij oliepomp/krukas dan denk je dat hij zonderolie loopt en klant heeft ratelend geluid gehoord
ik ben erg benieuwd , groeten