3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-01-2009 21:01
[120101]motor slaat af als je van vollast naar stationair gaat of als je de koppeling in trapt auto daarna moeilijk weer te starten.
bij uitlezen geen fout storingen erg vreemd.