Geplaatst: 20-03-2008 23:28
hallo , ij heb een e 220 cdi en die blijft constant in noodloop en geeft storing op stopklep y75
deze vervangen en storingen gewist , lampje epc nu uit maar nog steeds in noodloop
aasturing gedaan met star , meet constant 8volt op stekker , motor valt ook niet uit tijdens aansturing
denk zelf aan ecu ? iemand ervaring
gr jeroen