2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-04-2009 17:46
[127528]hallo,
ik zit met het volgende:
als ik mijn airco aan heb staan en de compressor slaat in dan komt er een sissend geluid uit mijn dashboard, is dit normaal of is het een indicatie dat er een probleem is?
gr jim