Geplaatst: 18-01-2009 17:24
[120165]Moet reeds voor de vierde keer remschijven vervangen voor de xantia van een klant. Gelukkig komt citroen hier intussen maar ik vraag me al een hele tijd af waarom de xantia's (en vroeger ook ZX) daar zo gevoelig voor zijn. Mijn eigen xantosseke heeft daar ook last van.
Nu vertelde die klant me dat iemand hem gezegd heeft dat er daar oplossingen voor zijn. Daar wil ik wel het fijne van weten dan om die klant toch te kunnen helpen.
Weet iemand hier iets meer over ?
En nog iets over xantia's : wat is dat kreunende geluid dat je soms achter je voet hoort bij het remmen ? Dat hebben ook veel xantia's.