Geplaatst: 21-08-2008 10:25
[110140]Hebben een Fiesta 1.4 in de w.plaats staan en de waterpomp en de distributieriem vervangen. Riem op tijd gezet maar hij slaat niet aan. Sterker nog er lijkt totaal geen compressie te zijn. Het lijkt wel of de startmotor vrij ronddraait (is niet zo). Wij dus opnieuw gekeken of de riem wel echt goed op tijd staat maar dit is wel zo. Iemand een idee? Na paar dagen stilstaan startte hij volgens klant al niet best. Maar nu totaal niet. De bougies's zijn trouwens redelijk en vonken.
Alvast bedankt voor reactie.