auto slaat slechter aan als gloeilamp lang brand

4 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
afb v6tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-08-2008 18:16

[110282]auto slaat koud meestal niet mooi aan , dit doet zich voor als de gloeilamp meestal 10 sec brandt wat ik lang vind.

dit is niet afhankelijk van de buitentemperatuur, brand het gloeilampje maar twee seconden dan slaat de motor perfect aan

er staan geen stoorcode,s in en er komt spanning op de gloeibougie,s , ook is de temperatuursensor vorig jaar vervangen.

wie heeft er een idee ?