Geplaatst: 23-08-2008 18:16
[110282]auto slaat koud meestal niet mooi aan , dit doet zich voor als de gloeilamp meestal 10 sec brandt wat ik lang vind.
dit is niet afhankelijk van de buitentemperatuur, brand het gloeilampje maar twee seconden dan slaat de motor perfect aan
er staan geen stoorcode,s in en er komt spanning op de gloeibougie,s , ook is de temperatuursensor vorig jaar vervangen.
wie heeft er een idee ?