Geplaatst: 28-04-2009 19:58
[127625]Beste Profs,
4e Cilinder loopt niet mee, bougies en 4e cil bougiekabel vervangen, maar de sensor die hier omheenzit is er nu niet om heen te doen, kabel is 1 geheel.
Hij vonkt wel op de 4e cilinder. Verdelerkap en rotor zien er wel versleten uit. Het lijkt mij een probleem met injector nummer 4, hij vonkt immers wel.
Heeft er iemand een idee waar ik nu verder moet gaan zoeken?
Alvast bedankt,
Groeten,
Maarten