Geplaatst: 04-05-2009 21:43
[127968]Opel Astra
Bouwjaar: 2002
Brandstof: diesel
Motor: Hallo wij hebben een Astra g staan waarvan ik de kachelradiateur wil verwijderen.
Nu heb ik de middenconsole en de bak onder de radiateur verwijderd en hangt hij alleen nog
aan de aan en afvoerleidingen.
Als ik het met de videoscoop bekijk moet ik twee clipjes omhoogdrukken om de leidingen vrij te maken.
Maar nu het probleem: De clipjes kunnen niet omhoog omdat ze tegen een kunststof rand aanzitten.
Iemand een oplossing???
groet Harald