Geplaatst: 27-08-2008 20:00
Deze motor had riem gesprongen van brandstofpomp. Alles hersteld, riemen vervangen. Auto start echter niet. Mazout komt tot verstuivers. 3 gloeibougies op de vijf defekt. Maar auto zou toch moeten starten. Er blijft wel een oranje lampje pinken met een cirkel rechtsonderin dashbord.
KAN DEZE NIET UITLEZEN, zit heel klein ronde stekker aan de voeten, maar anders niks.