Geplaatst: 17-02-2009 22:48
auto draait stationair aardig soms iets onregelmatig
bij het indrukken van het gaspedaal gebeurt er eigenlijk niets, motor komt niet verder dan 2500 toeren en rookt enorm en draait zeer onregelmatig.
Op forte laten draaien buiten de tank om ook dit helpt niets dus geen branstof(toevoer) probleem
brandstoffilter vernieuwd i.v.m iets water
brandstof ok
brandstoftoevoer ook ok
egr klep werkt handmatig
luchttoevoer ok
nog een gewone pomp met gaskabel, zit wel potmeter op de pomp
aansturing egr en smoorklep werkt niet (moet bij deellast d.m.v vacuumklepjes aangestuurd worden) "ziet dit d.m.v. stand potmeter?"
we zitten zelf aan de pomp te denken, of de potmeter op de pomp
kunnen deze auto met onze KTS 670 niet uitlezen
weet iemand of je dit met een knippercode kan
Groeten Arend