Geplaatst: 18-02-2009 12:11
[122736]Deze auto heeft soms een verlate reaktie op het indrukken van het gaspedaal
bij sportieve rijstijl geen probleem
meestal ergens tussen 2200 en 3000 toeren ,van zodra je dan een ietsje gas geeft twijfelt hij even en gaat dan verder znder schokken
zelfs op autosnelweg rond 110 en bij kleine dossis gasgeven merkbaar dat hij even hapert
start goed draaid goed
lmm vervangen
geen foutcode s
warm of koud maakt weinig verschil
gaat soms 5 km goed om dan er terug aan te beginnen
meest storend als je achter andere wagens rijd en kleine snelheidsverschillen in snelheid moet opvangen
graag raad
alvast bedank
peter