Geplaatst: 01-09-2008 11:15
hallo
ik heb hier een 106 waarvan als er langere tijd constant word gereden het motorstortingslampje aan gaat.
wanneer er vervolgens afgeremd word dan gaat het lampje uit.
klant zegt wel dat ze soms moeilijk de bult op kan komen. maar verder geen klachten.
auto loopt ook gewoon goed.
zou de lambda sonde dit probleem kunnen geven??
of iemand een ander idee???
alvast bedankt..