Geplaatst: 30-08-2008 23:41
Wanneer de motor koud staat draait hij heel onregelmatig, bij 1000 t/min is het zelfs nog veel erger, de hele auto gat dan aan het schudden.
Als hij op bedrijfstemperatuur staat doet hij het nog maar wel veel minder.
Voor de rest rijdt de auto prima.
Ik heb hem uitgelezen maar krijg geen foutcode. Lektest injectors gedaan en die lijken ok, die zijn 20000km geleden nog maar vervangen samen met de egr.
Wie weet iets meer