Geplaatst: 08-01-2008 20:33
[96437]Heb een 6 staan welke lawaai heeft bij het verdraaien van het stuur.. Klinkt als een slechte kogel maar lijkt wel bij de pedalen/stuurkolom weg te komen.. is iemand bekend met dit euvel?? Kogels/stabilisators al gecontroleerd..