Geplaatst: 10-01-2008 21:23
[96581]Geachte lezers,hebben hier een golf staan met de volgende foutcode:1537 wat betekent stuuraparaat kapot,mijn vraag waar zit dit stuuraparaat,en mocht hij stuk zijn is hij dan zo te vernieuwen of moet hij ook nog ingeleerd worden.
gr hans l