Geplaatst: 09-01-2008 18:12
[96497]Wegenwacht heeft wagen afgezet, met de klacht dat die onder het rijden stilviel. Hij reed wel degelijk van de depannage wagen af. Volgens de wegenwacht was het het opvoerpompje inc filterhuis stuk en trok die lucht. Dit hing vol met diesel dus heb ik het gelijk vervangen. Maar het werkt wel nog want het pompte maar auto sloeg niet aan.(heb hem niet in werkplaats kunnen rijden.)
Nu krijg ik de auto nog altijd niet gestart en volgens mij heeft het iets te maken met de startblokkering/diesel afsluiter. Op de steker van de dieselafsluiter ( grijze draad) staat altijd 12V. + bekabeling voor motor is nog in orde. Heb wel al metalen schild rond diesel pomp verwijderd.
Zou het toch de diesel afsluiter kunnen zijn, of een communicatiefout tussen de sleutel ecm en pomp ?
Volgens dealer blijft de sleutel code geactiveerd na start en kan daarom dus niet stilvallen.
Alvast bedankt.