Geplaatst: 18-02-2009 16:40
[122750]Kent iemand dit probleem?
Airbag AB 2.0
Boordcomputer geeft aan; bijrijdersairbag uitgeschakeld, daarna airbag storing.
Airbag lampje blijft branden.
Bij uitlezen krijg ik de volgende storingen; communicatie Rekeneenheid foutief, Airbag Bijrijderszijde gedeactiveerd.
Schakelaar van de bijrijdersairbag is goed want ik kan zien op de computer dat hij deze in en uitschakelt.
Airbag rekeneenheid los gehad om te controleren op waterschade, dit is niet het geval. Stekkers van de Com
schakelaar afgepakt daarna nog meer storingen dus er vindt wel communicatie plaats.
Storingen zijn niet te wissen! Wie heeft hier ervaring mee?