Geplaatst: 18-02-2009 18:55
Al een tijdje last van slecht stationair draaien en inhouden met accelereren. Heb het volgende gedaan; brandstofdruk gemeten is 3 a 4 bar. Hij krijgt een vonk.(is trouwens dis bobine.) compressie gemeten op alle 6 is tie 10 a 11 bar. inectoren doorgemeten weerstand is goed. met starten spuit er benzine uit alle 6.
lambda sensor is nieuw. met uitlezen gaf tie als storing motortoerental sensor. heb ik een andere geprobeerd maar bleef het zelfde. en het schijnt dat die altijd weergegeven word met uitlezen. Verder nog dingen die ik kan proberen?? Mvg Ben