Geplaatst: 27-02-2009 17:40
[123445]Ik heb een Toledo binnen gekregen die wel start maar niet aanpakt. Zelfs geen 1 keer de neiging om aan te slaan. Ik heb de volgende dingen al ondernomen:
Massa punt computer schoongemaakt en ingespoten met vaseline ( aan beide zijden computer en carrosserie ).
Grote stekker computer ingespoten ( deze zag er mooi schoon uit ).
Alle zekeringen gecontroleerd.
Gekeken of er spanning op de stopzetter kwam ( staat gewoon spanning op ).
Wat mij opvalt tijdens het starten is dat de klok in het dashboard op nul gaat staan. Net of hier de spanning wegvalt tijdens het starten.
Ik heb onlangs ook het contactblokje vervangen.
Ik weet op dit moment eve niet waar ik verder moet zoeken.
Wie kan mij helpen?????
M.v.g. Martin Kloeze