4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-03-2008 17:43
[100824]we dachten even het kapotte kontaktslot van een audi af te halen..,niet dus. Wie heeft ervaring en dus wat goede tips. Sleutel kan wel gedraaid worden, dus geen stuurslot probleem. alvast dank. Paul.