Geplaatst: 12-03-2008 22:14
ik heb bij een 320i een koprevisie uitgevoerd! nu heb ik hem weer opgebouwd, maar heeft de motor geen vermogen meer. stationair loopt hij perfect! het is net of je in de 3 weg rijd! uit gelezen met een bosch tester, gaf een fase sensor aan! nu weet ik niet wat dat betekend! ik heb de ketting gemonteerd met bmw speciaal gereedschap om de nokkenassen te blokkeren.
maar toch twijfel ik toch aan de afstelling.
als ik de bougie er uit draai is die helemaal zwart.
heeft iemand een idee??
alvast bedankt!