Geplaatst: 01-03-2009 22:27
Bij een Seat Toledo 1.8 Benz is na 2 dgn de accu leeg.
Heb de lekstroom gemeten, en de zekeringen er een voor een uitgehaald, geen verandering[dynamo kabels losgehaald, lekstroom weg].
Dynamo vervangen, gemeten, geen lekstroom meer.
Klant verteld na een maand dat het probleem er nog steeds is, en hij bij Seat dealer is geweest, daar werd verteld dat het aan het instrumentenpaneel ligt[ kan dat??] en kan dit gerapareerd worden??
en wie doet dat??.
Ik vind dit vreemd, maar zag wel dat er nu een Parrot bluetooth set ingebouwd is.[Zat er bij de koop niet in]
Graag een tip
Alvast bedankt.
Mvgr Gerrit