Geplaatst: 03-03-2009 22:22
[123785]Goeiedag,
Probleem is als volgt:
Auto reed normaal, nadat de klant ergens een bezoekje had gedaan deed de bak niet normaal:
Wanneer je de keuzehandle in D zet staat de bak in zn 2. In deze versnelling wordt opgetrokken en blijft hier in staan...
Verder werkt alles normaal, olie is op peil en mooi schoon, voor de tijd ook nooit problemen gegeven met slecht schakelen en zo...
waar zou dit in kunnen zitten???
mvrgr