Geplaatst: 06-03-2009 21:03
[123998]Alto automaat schakeld keurig op naar derde trap maar niet naar zijn overdrive, tenminste mij is verteld dat die er op hoort te zitten.(of toch een 4de trap)
De auto maakt volgens mij veel teveel toeren , wat kan hiervan de oorzaak zijn ? op de bak zit een grote stekker met meerdre draden dus zal het een en ander wel elektronisch zijn geregeld ?
Ik ga morgen de olie eens vervangen incl toevoeging en proberen uit te lezen maar heb zo mijn bedenkingen of dit zal helpen, wie heeft een suggestie of evt een oplossing.
vr gr