Geplaatst: 19-03-2008 15:37
[101198]heb hier een scenic 2.0 8v automaat ad4 die storing heeft in de automaat ,storingslamp gaat branden op het moment dat ie naar zijn 4 moet en blijft dan in noodloop in de 3e versnelling staan.
heb de auto uitgelezen met 2 clip versie's en de xr 25 maar kan in geen 1 rekeneenheid komen.(abs,airbag,insp,automaat,startvergrendeling)
+ en massa op diagnosestekker is ok heb een aparte k en l lijn gelegd van automaat naar diagnose stekker zonder resultaat .iemand hier ervaring mee??