niet uit te lezen

8 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
f3r
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-03-2008 15:37

[101198]heb hier een scenic 2.0 8v automaat ad4 die storing heeft in de automaat ,storingslamp gaat branden op het moment dat ie naar zijn 4 moet en blijft dan in noodloop in de 3e versnelling staan.

heb de auto uitgelezen met 2 clip versie's en de xr 25 maar kan in geen 1 rekeneenheid komen.(abs,airbag,insp,automaat,startvergrendeling)

+ en massa op diagnosestekker is ok heb een aparte k en l lijn gelegd van automaat naar diagnose stekker zonder resultaat .iemand hier ervaring mee??