Geplaatst: 20-03-2008 0:06
[101237]Krijgen een VW polo binnen, die op 3 cilinders loopt. Met de mededeling?????plotseling vermogen verlies tijdens het rijden ????? Compressie gemeten cilinder 1 geen compressie, en door het bougie gat is al een stukje beschadigde zuiger te zien ?? Kop eraf gehaald, en toen werd het misterie nog groter, een klep krom, maar er was een heel stuk van de zuiger verdwenen ?? Zie foto. De kop en ook de zuiger hadden geen sporen van inslag. Maar waar is in hemelsnaam dat stuk zuiger geblijven, en wat was de oorzaak. Zuigerveer was nog heel ???, zuiger op diverse plaatsen gescheurd, drijfstang is krom. Arm mengsel snijbrander effect ??
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt ?
[url=http://imageshack.us][img]http://img201.imageshack.us/img201/1575/vwpolozy4.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img201.imageshack.us/img201/638/vwpol01998cm9.jpg[/img][/url]