wielophanging

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
19 sdi
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-09-2008 9:17

[111721]bij het aanremmen hoor je links en rechtsvoor een geluid alsof er iets van de wielophanging

los zit.nu zit er erg veel beweging in de draagarm (achterste rubber).is dit normaal.

klant heeft de auto ongeveer een jaar en heeft aangenomen dat dit zo hoorde?

ik heb inmiddels 1 kant een nieuwe rubber geplaats,(viel wel mee maar rubber hoort dus niet bij draagarm)

maar het probleem is nog steeds hetzelfde.

je kunt hier ook niet praten over speling,maar de stugheid van de rubbers is zo weinig dat je de draagarm

makkelijk kunt bewegen met een wringijzer,dus ook met remmen voel en zie je het wiel gewoon bewegen.

en naar mijn idee is dit toch veel.je kunt dit ook goed voelen met remmen.

maar mischien is dit orgineel vanaf fabriek.voor apk kan dit geen probleem zijn.

ik had graag een antwoord van een vw specialist of iemand die dit ook heeft gemerkt of dit normaal is

en of er mischien een modificatie op de rubbers is gekomen.

want de rubbers die ik heb gekocht komen van een automaterialenzaak(mischien dat deze ook te weinig

stugheid hebben)