2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-09-2008 18:50
[111748]espace Als je de auto start komt er hele dikke rook uit de uitlaat.
Turbo reeds gecontroleerd.
Water en olie staan op pijl.
Ik heb zelf geen idee wat het zou kunnen zijn?
evt egr klep?