Geplaatst: 14-02-2009 20:56
[122406]Na stilzetten van de wagen kan deze niet meer gestart worden. Het lampje van het alarm gaat uit bij omdraaien contactsleutel. De wagen slaat aan en valt na 1 sec stil. Vervolgens starten geen aansturing injectoren. Wel onsteking en brandstof. Wacht men eventjes tot het rode lampje van het alarm brand en de wagen start slaat hij weer aan en valt stil.
Schokschakelaar overbrugt, alle massa punten gecontroleerd, stekker ecu gecontroleerd, voeding in orde.
Vermoed ecu probleem. De startonderbreking werkt want het lichtje gaat uit en je kan starten. Startonderbreking is het alarm bij deze wagen, geen chip in de sleutel.
Heeft er nog iemand een idee, of het probleem al eens meegemaakt?