Geplaatst: 20-02-2009 13:53
Bij bovenstaande auto het volgende probleem. Als je weg rijdt met koude motor, niets aan de hand. Na ongeveer 5 kilometer wil de motor niet meer trekken, kom je echter boven de
4000 toeren, dan gaat ie weer als vanouds. Zak je weer in toeren, weg trekkracht.
Dit is een motor zonder de bekende gekleurde klepjes op de pomp. Geen foutcodes.
Wie gooit een balletje op?
Vr. gr. Maikel.