Geplaatst: 27-02-2009 16:32
[123437]Goedendag,
Wij zijn bezig met het demonteren van een wiellager achter.
Is de juiste volgorde van werkwijze als volgt?
Eerst de flens verwijderen en dat dan het asje op de auto blijft zitten???
Of (wat normaal gesproken bij andere vaste lagers is) haal je het geheel eraf en dan onder de persbank de as eruit drukken en dan het lager eraf? Maar is hier dan speciaal gereedschap voor nodig aangezien ik niet bij de bouten kan komen waarmee het geheel vastzit....
Alvast bedankt