Geplaatst: 23-02-2009 21:26
[123185]Geachte lezers,
Klant komt met ik heb geen remlichten meer,(heeft er een aanhanger achtergehad)Ik naar de zek kijken is er geen stuk,krijg geen stroom op pendaal,kijk in het boekje naar waar de zek zou moeten zitten,staat dat er niet in,weet iemand waar de zek zou moeten zitten,of word deze door de comp aangestuurd en is er wat anders stuk?
Bvd,
Hans l