remlichten

3 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara Picasso
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-02-2009 21:26

[123185]Geachte lezers,

Klant komt met ik heb geen remlichten meer,(heeft er een aanhanger achtergehad)Ik naar de zek kijken is er geen stuk,krijg geen stroom op pendaal,kijk in het boekje naar waar de zek zou moeten zitten,staat dat er niet in,weet iemand waar de zek zou moeten zitten,of word deze door de comp aangestuurd en is er wat anders stuk?

Bvd,

Hans l