Geplaatst: 19-09-2008 23:02
[111934]na het vervangen van de koppakking van deze fiat slaat de auto niet meer aan. ik heb geen vonk en geen brandstof druk. ik heb het syteem relais en brandstofrelais al door vebonden dan wel druk maar geen injector signaal. als ik de auto start brand soms het code lampje en het motorlampje. ik kan de auto niet uitlezen want ik kom er niet in met onze tester. ik zat zelf aan de startblokkering fe denken maar de klant heeft de moeder sleutel er niet bij heeft er iemand tips voor mij wat het kan zijn