Geplaatst: 20-09-2008 11:42
[111951]Hallo,
Wij hebben hier een Doblo cargo staan uit 2002.
Ligt een 1.9D in.
Auto heeft als probleem dat deze af en toe direct na t starten weer uitvalt.(ene keer wel andere keer niet.)
Ook wil deze nogal eens afslaan tijdens het intrappen van de koppeling.
Brandstofpomp is al vervangen geweest.
Storingscode's: P0252 en P1604
Bedankt alvast.