Geplaatst: 21-09-2008 20:35
[112021]Ik heb een A8 staan die van ergens anders komt waar ze al een waterpomp hebben van vervangen.
Als de wagen stationair draait gaat hij mooi naar 90 graden en blijft daar dan ook mooi staan, van de moment
dat je er mee gaat gas geven kookt hij over en gaat de temp.meter zelfs naar 130 graden.
Ze zouden er naar verluid de thermostaat ook al uit gehaald, maar zonder resultaat.
Nu was mijn eerste gedacht dat er nog lucht op het systeem zit, en ik weet dat deze heel slecht ontluchten.
Ben daar nu al mee bezig, maar tot nu toe nog weinig resultaat.
Heb ook al er een andere stop op de pot gezet, ale, ben den hele tijd zonder dop aant ontluchten.
Iemand nog andere gedachten of oplossingen?
Graag uw gedacht of ervaringen. Kan het ook een joint culas zijn ook bijzo een motor?
Kan het ook het extra pompje zijn voor de verwarming met name de V-55?
Alvast bedankt voor de reactie.