Geplaatst: 01-03-2009 13:20
[123572]heel willekeurig gaat de schiet de temperatuur naar de 120 graden en loopt daarna weer langzaam terug naar de 90, niet op de autobaan maar bij 50 of 80 km wegen of bij optrekken bij een stoplicht bij stilstand blijft de temperatuur netjes 90 graden, als eerste heb ik de computer en instrumentenpaneel uitgelzen en geen storingen en heb k de temperatuursensor vervangen daarna de thermostaat en als laatste heb ik het instrumentenpaneel laten repareren bij ac-tronics en een nieuw motoretje laten monteren van de temperatuurmeter toen is de klacht drie maanden weg geweest en gisteren kwam hij weer terug, heeft iemand een tip. groeten silvan van aken