6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-09-2008 17:07
[112276]hoe moet ik de melding -700 km resetten of kan dat alleen aan de diagnose kast
het betreft hier een 120 cdi aut, maar zonder stuurwielbediening
alleen maar O en M toets en + en - op het instumentenpaneel