Geplaatst: 27-09-2008 18:50
[112367]Hey hallo allemaal, mijn probleem is het volgende: Cabriodak van een '93 e36 werkt spontaan niet meer..met de noodprocedure is het dak nu wel weer gesloten, maar proberen het probleem op te lossen is nu de volgende stap. De zekeringen zijn allemaal intact, kofferslot werkt, alle electrische ramen functioneren normaal. Maar op de schakelaar krijg ik geen spanning! heeft iemand een schema ter beschikking??? Het gaat om een semi-automatisch cabriodak. Bedankt alvast!!