Geplaatst: 29-09-2008 9:31
[112442]Hallo bij deze 206 loopt de tijd in beeld niet door , druk je 1x op de bediengs knopje dan komt de juiste tijd weer in beeld . En de tekst portier open blijft in beeld staan , loopt niet rond zoals het gebeurt als je de deur nog open hebt , de rode tekst stop gaat ook gewoon uit als je de portier sluit . wij vermoeden dat de display zelf een storing heeft . we hebben de radio er uitgehaald maar mocht niet helpen.
mvg harrie