krakend geluid in versnellingsbak+ torsiebar

2 reacties

Merk
Nissan
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.7 TD
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-09-2008 0:06

[112514]als ik terugschakel voor een bocht of zo en laat de koppeling los kraakt mij auto vanuit de versnellingsbak. de auto doet het alleen ik versnelling 2 en 3 in een andere doet hij het niet

heb dan nog een probleem met de torsiebar vanvoor bij diepe putten en het stuur is volledig naar rechts of links gedraait is is dat.

als iemand een oplossing heeft voor deze problemen alvast bedankt.