Geplaatst: 30-09-2008 0:06
[112514]als ik terugschakel voor een bocht of zo en laat de koppeling los kraakt mij auto vanuit de versnellingsbak. de auto doet het alleen ik versnelling 2 en 3 in een andere doet hij het niet
heb dan nog een probleem met de torsiebar vanvoor bij diepe putten en het stuur is volledig naar rechts of links gedraait is is dat.
als iemand een oplossing heeft voor deze problemen alvast bedankt.