Geplaatst: 05-03-2009 16:49
[123900]Hallo allemaal,
Claxon en radiobediening op het stuur werken niet meer (foutcode 01426 geen signaal/communicatie), zekeringen zijn heel.
Heeft iemand dit al eerder bij de hand gehad, en hoe demonteer ik de airbag?
Dick Wijngaard