Geplaatst: 16-02-2009 23:47
Hoi allemaal,
Ik zit met het volgende probleem.
Mijn ganse dashboardverlichting is uit. De andere aanduidingen zoals: handrem, achterruitverwarming, ... werken allemaal behalve de aanduiding voor stadslichten.
Wanneer ik op de rem duw dan werkt alles wel zoals het moet.
Lampjes en zekeringen heb ik reeds nagekeken.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Een defecte verlichtingsmodule misschien?
Greetz,
Bart