Geplaatst: 19-02-2009 9:24
[122824]Hallo allemaal,
Regelmatig bij contact aanzetten werkt het complete dashboard niet(behalve motorstoringslampje en parkeerremlampje). Auto start dan wel maar slaat niet aan. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
Alvast bedankt,
Dick Wijngaard