Geplaatst: 20-02-2009 17:03
Heb hier een X5 staan waarvan het volgende niet werkt:
Ruitenwissers en sproeiers voor (A werkt wel)
Centrale vergrendeling incl afstandsbediening(knop in de auto doet ook niets)
A klep wil niet open met handgreep. Reageerd wel op de knop op sleutel
Alle zekeringen heel.
Er staat een foutcode in dat hij in de transportmodus staat?? Weet niet of dit van toepassing is
Heb zelf aan de basismodule gedacht maar stuurt die de ruitenwissers wel??
Iemand een idee?
Groet,
René