Geplaatst: 30-09-2008 13:39
Hi
Weet iemand of links en rechtse motoren van de raammechanisme met elkaar in verbinding staan ?
Links doet hij helemaal niks rechts alleen naar beneden als ik hem links bedien, rechts dan werkt hij wel.
schakelaars zijn goed.
links hoor ik hem ook niet tikken dus vermoed dat de motor defect is maar vindt het vreemd dat hij het rechts ook maar half doet.
Iemand al eens meegemaakt ?
Gr Jeroen