Geplaatst: 04-10-2008 16:41
[112780]Loopt soms een week goed dan weer niet slaat goed aan en gebeurt het volgende motor gaat staan schommelen tussen 600 en 1500 toeren en met optrekken inhouden je kan er een dag of twee mee rijden en plots loopt hij weer een week normaal bougies verdelerkap kabels vernieuwd bij uitlezen geen storing geen vacuum lek voetplaat inlaatspruitstuk ook heel riem optijd electrische verbindingen nagekeken oja boven 1500 toeren rijdt hij normaal bij voorbaat dank